Påminelse

Jag brukar säga till min bror att d va längesen han uppdatera sin mat blogg o så gjorde jag även idag o då fick jag som svar att du e ju inte mycke bättre.
 
Så nu sitter jag här o ska uppdatera. Men d går inte så bra för jag vet inte riktigt va jag ska skriva..haha
 
Jag har jobbat jobbat jobbat o jobbat. har jobbat hela helgen o inte kunnat umgås me min sambo så mycke. Idag när jag lämnade honom kände jag mig så tom o ledsen.

Ringde mamma o så fort hon svara kände jag gråten i halsen o tillsist kom tårarna o då tyckte hon att jag skulle åka upp till dom så jag slapp sitta hemma själv. Så jag packade mina o harleys saker o så satte vi av mot hjärnarp.
D e så skönt att kunna komma upp hit o bli omhändertagen.
Imorgon blir d att fixa lite me bilen måste byta oljfilter kolla fläktremmen o rensa fläkten.
får hoppas att jag klarar av d trots kylan ute.
 
nä nu får d va nog för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0