D e nog på tiden att uppdatera

Känner att d e alldeles för länge sen jag uppdaterade här..
Va har då hänt??? hmmm
Jo man har ju haft semester vilket va underbart..nästa sista veckan på semestern åkte jag o syrran upp till Kimla till vår älskade kusin som skulle gifta sig. Åkte på måndagen v,32 vi hyrde en stuga för två men när vi kom dit va d bara som ett redskapsskul så vi frågade om vi kunde byta upp oss o d kunde vi så vi fick en 6 bäddars stuga d va riktigt nice..:D
Vi hade d dunder mysigt me olika spel o myskvällar...på tisdagen kom vår älskade faster me man oxå upp dit o d va ju toppen..:D
Torsdagen skulle vi ju egentligen åka till vår stuga som vi hade bokat i Arboga men när vi hade betalt o fått nyckeln o kom in i stugan va d sååååååååååååååååååååååå äckligt jag sa d jag tänker itne sova här jag sover hellre i bilen o då e d äckligt om tom jag e villig att sova i bilen..men som tur va kunde vi sova hos kusinen i kumla så d va bara att sätta sig i bilen igen o åka tillbaka...
fredagen hade vi fullt upp me att packa ihop alla saker som skulle till arboga då bröllopet va där. d va en massa fix me lokalen o allt..sen gick vi en runda på medeltida dagarna o d va ju super mys..hittade lite diverse saker..:D
Bröllopet på lördagen va såååååååååååå bra..jag kunde inte ens titta på sandra förän jag bölade shit va hon e vacker den tösen...va ett toppen bröllop kan jag säga..:D

ja efter bröllopet har d inte hänt så mycke i mitt liv..man jobbar o står i mest hela tiden o gör man inte d har man andra saker för sig...hehe
Ja nä d får räcka för denna gång..kommer mer en annan dag..:D


poss haj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0