Gråter......

 Ja d e va jag gör idag o för inget alls satt o kolla på let´s dance reprisen o börjar storböla jag fattar inget alls..
Känner mig helt kluven i både hjärta o hjärna vet itne riktigt va jag ska ta mig till. så jag bestämde mig för att uppdatera lite.
Kollade på MTV innan på 16 and pregnant o där va en tjej o hennes kille som skulle adoptera bort deras ofödda dotter o jag kan säga att jag grät minst lika mycke som dom gjorde kunde inte sluta heller. O nu satt jag o kollade runt på alla mina vänner som är eller har nyligen fått barn o jag önskar alla väl d gör jag men är lite avis tror jag kan vara därför man känner sig så konstig för att där e nåt som fattas.
Vist jag har morris men han e ju inget barn han e min lilla gosse men d e ju en hund har får massor av kärlek d får han men d e inte samma sak... Ni som läser detta hoppas att ni itne blir arga eller irriterade på va jag skriver o tycker att jag e egoistisk för d e jag inte jag bara mår skit dåligt...som jag skrev innan önskar jag all lycka till alla mina vänner o nära..
Man kan tyvärr inte vara på topp alltid..O just nu har jag en dunder svaka.. Får kanske åka hem o ta hand om mig själv sen när jag slutar jobba för kvällen...ska försöka njuta av kvällen så gott d går...


ha d gott poss haj...

Kommentarer
Postat av: vevve

Täker på dig!! Förstår att du kan tycka det e jobbigt.. tyckte själv det var jätte tufft innan vi fick william. Jag hoppas att det blir din tur snart så du slipper må så här.. massa kramar till dig!!! och du kan u alltid komma hit och leka med william (fast han e inte så mycket babys längre men ändå)

2010-03-02 @ 13:49:43
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: christel

klart man får må depp över d hurrudu..det gör nog dom flesta tjejer tror ja, jag har oxå varit där.=(

pussar på dig. så ses vi imorgon=) kram

2010-03-03 @ 07:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0