D e jag som e oturen själv

Nu har jag blivit sjuk igen. min hals funkar inte som den sak känns som om man har en tennisboll sittandes i strupen riktigt jobbigt o när jag sväljer gör d ont i öronen ringde till vårdcentralen när jag vakna klockan 09,00 o lämna mitt numer för att dom skulle ringa upp o tiden gick o gick o gick när d hade gått 2.5 timamr fick jag ju kasa mi ner till bilen o köra dit o precis innan jag svängde in på parkeringen ringde dom typiskt.. jag förklarade hur läget låg till o att jag har ont i varje cm av min kropp. då sa hon bara att jag skulle ta d lungt äta lite alvedon o åter komma om d inte blev bättre om ett par dagar. Känns helt hopplöst gör ju tom ont när jag duschar jag mår bara bajs..
Nä nu orkar jag itne sitta här mer gör alldeles för ont i min kropp.

ha d gott poss haj..

Kommentarer
Postat av: Milla

fy gumman lilla inte alls skoj, krya verkligen på dej, lider me dej snäckis <3 massa kramar <3

2009-05-12 @ 20:52:13
URL: http://coccobloggen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0