tisdag

snart en vecka sen jag uppdatera lite dålig stil av mig..hahaha..
men jag säger som min kära syster har man inget att skriva får man skita i d..
Har inte gjort så mycke sen sist vi har varit hos mina föräldrar från fredag till lördag vilket va mycke trevligt..
Annars har d mest varit lugnt jobbat o så.. igår kväll va jag hemma hos underbara millisen fan vi har så roligt tillsammans d e helt sjukt..idag har d inte heller hänt så mycke har mest tagit d lugnt o sen har jag varit på massage..Jag säger bara en sak fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy va ont d gjorde när hon massera på visa ställen d va helt sjukt. Låg där o stonka o stöna av smärta för d går ju inte att skrika rätt ut med tanke på att d e min chef som masserar. Ja nu sitter jag här o e lite små öm lite varstans.. Nu ska här läggas in bilder =) har massor.från skånes djurpark. D här fick jag o H roa oss me sprängd frusen cola.. *tack mamma* =) Sjukt fin himel blev riktigt nöjd me bilden
 Min sjukt snygga syster. Ja alltså hon brukar inte se ut så där..hahaha *hembygdsparken i Ä- holm*


D va allt för denna gång ha d gott poss haj..=)

Kommentarer
Postat av: Syrran

hahaha.... ja de va ju verkligen den snyggaste bilden påmej :P Tackar bockar o bugar ;) Pussen

2009-06-03 @ 01:35:07
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0