2009-06-09

Ja va ska man då säga att man har gjort inte alldeles för mycke kan jag lungt påstå..känns som jag inte gjort annat än jobbat jobbat o jobbat hela tiden.. fast d har jag inte heller.. jobba söndag kväll, måndag dag o idag på dagen o jobbar fram till fredag..

Igår va jag faktiskt o handlade lite. Mamma, Pappa o syrran kommer ner imogron o så sak vi gå på teatern som går här i folketspark i byn..ska bli skit kul dom e så duktiga som spelar dessa teater snuttar som går varje sommar. o d e helt sjuk att d inte kostar nåt utan man lämnar err bidrag när föreställningen e slut..
Iaf så kommer dom som sagt ner efter dom har jobbat varit hemma o bytat om o så sen kör dom räser ner hit o så bjuder vi på SMÖRGÅSTÅRTA som jag har gjort idag.. Den måste ju stå o goja till sig lite..*mums*
Vi får hoppas att d blir fint väder*håller tummarna*

Ja o just nu sitter jag då vid datorn så klart o gubben ligger o nannar i soffan får väl väcka honom så han kan gå o duscha så vi kan lägga oss sen..

Jaja jag skriver så fort jag kan så ska jag berätta om teatern..

Love you bitches.. poss haj..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0