tänka sig

Nu måste jag ju uppdatera igen..va på massage igår efter att jag tvättat o fyyyyyyyyyyyy f*n va ont d gjorde ja d e min chef som masserar mig så hon låter sina agretioner gå ut över sin personal..haha nä bara skoja men iaf hon hittade en punkt på min rygg som hon tryckte på o sancka om att sabina ville sjunka genom britsen inte kul alls. Sen när jag skulle lägga mig o sova o la mig på rygg då märkte jag verkligen att hon hade varit där o tryckt..haha
Jaja va har då hänt idag eller fram till nu..jo d ska jag nog allt berätta jag har jobbat hela långa dagen e inte så mycke att rapportera om men ja man ska väl skriva nåt..har världens mest underbara arbetskollegor är ju som en extra familj. Ja då kanske några av er som inte vet va jag har för arbete jobbar me jo d ska jag säga er jag är personlig assistent till den härligaste människa som man nog kan tänka sig att jobba me. Jag har haft världens tur att få d jobbet.
Ja då har jag fått skriva av mig lite idag oxå.. ha d gott folkens.. puss puss...


Kommentarer
Postat av: Tess

Blev d nån prins av grodan?!?! ;) puss

2009-02-19 @ 13:47:37
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0