sol sol under bara sol

Kan d bli bättre än idag när d e sol o hur fint väder som helst.
Missade att skriva igår då jag va hemma hos min syster o pyssla lite åkte in till Ä - holm o handla lite i en skrapbooking affär shoppade lite papper som vi skulle göra kort dels till våran underbara gemensama vän chritel o sen skulle jag göra ett alla hjärtans dag kort till min snutt här hemma.
Blev skit bra om jag får säga d själv. får lägga ut kort på dom lite senare då jag inte har gett bort d jag gjorde än..
Haha hade varit tråkigt om man hade lagt ut foto o dom kollar på d. ingen mening me överraskning då ju.
Jag hade d iaf jätte mysig me min älskade syster vi njöt till max. FAST vi höll på att frysa ihjäl. fy fan va kallt där kan va i en lägenhet helt sjukt. jag hade dubbla sockar o tröjor o ändå frös jag som fan. jaja hoppas d kommer att bli bättre.
Ja va ska jag då göra idag. Jo d ska jag tala om för er. Idag ska jag städa lite o fixa d e ju ändå fredag. o sen ska jag fixa en ansikts mask då jag kan behöva d för mitt ansikte e SNUS tort.
 så här fin utsikt har man från balkongen.
 Kolla vilket underbart väder kan man bli annat än glad??
Nä nu ska jag gå o göra lite nytta ha d gott puss puss

Kommentarer
Postat av: Tess

aaww... Ja vi hade massa mys faktiskt =) Tack ännu en gång för allt! Puss

2009-02-13 @ 12:43:40
URL: http://matheha.blogg.se/
Postat av: Anneli

Är det Kävlinges Körka? Pöss

2009-02-22 @ 22:12:16
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0