Jobbigt.

Var hos min svärmor igår hela dagen. vi åkte ut till centersyd o maxi i lödde.. jag gick o snackade me min svärmor om lite allt möjligt helt plötsligt kom vi in på H´s mormor att hon dog för nio år sen eller nåt..då kom jag på att min farfar dog för snart tre år sen. Känns riktigt jobbigt då jag fortfarande tror att han lever o när jag är hemma hos farmor så sitter jag bara o väntar på att jag ska höra farfar komma upp för trappan me sina hasande steg.
Fast jag va me honom dagen innan han dog så är allt så ovärkligt för mig. vet inte om d bara e jag i familjen som känner så här men jag kan bara inte förstå att han har försvunnit ur mitt liv. farfar har ju alltid varit där för alla oss barnbarn o vi har sovit över hos dom o allt.. jaja nu har jag iaf fått säga va jag känner.
ha d så bra. puss puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är inte ensam baby sister. Känns likadant för alla tror jag när man sitter där nere!Vi ses ikväll. Puss puss

2009-02-23 @ 13:48:50
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0