Jag fattar noll

E d jag som e trög eller e alla andra mycke smartare än mig??
har varit inne o kollat på en polares blogg o kollat o hon har lagt till andras blogg namn som länk så tänkte jag oxå prova men näääääääääää d går ju inte för jag fattar inte hur man gör..
O sen e där dom som gör jätte fina sidor o ja sabina vill oxå ha men NÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ d kan inte d heller..få väl klura lite till innan eller ringa syrran o fråga hur man gör. jaja skriver kanske senare när jag kommer hem från massagen..haha
ha d gott puss o kram o nyp i stjärten..

Kommentarer
Postat av: Tess

haha... men du fatta ju till slut när ja hade förklarat ju =) Så d e ju bra! puss

2009-02-17 @ 22:08:53
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0