Ingen bra dag alls

Ja vart ska man börja?!?! Känns inte alls som en bra dag idag.
Där är något som inte stämmer men jag kan inte sätta mitt finger på vad det är och det är skit jobbigt.
Jag har inte fått tillbaka min röst än heller e så trött på att gå här och viska och när jag väl ska prova prata låter jag som en 90 årig gammal tant inte alls roligt när man bara är 23. nåväl d går väl över hoppas jag.
Annars händer det inte så mycket jag ska tvätta idag och sen blir det jobb klockan fyra.
Igår innan min sambo kom hem var jag lite duktig iallafall hängde upp ett par lyktor som jag fick av min syrra när jag fyllde 22. 
Skrev till henne att jag hade hängt upp dom och hon tyckte det var på tiden att dom kom upp. Haha
Förlåt syrran att det tog så lång tid..men älskar dig ändå :P nä nu ska jag gå och göra lite nytta.. men vi hörs ha d bra puss 

  

Kommentarer
Postat av: Tess

hallå min lillasyster härmis :P

Fin blogg! Ska bli spännande o följa den ett tag =)Även om d inte va så populärt att du skaffa en ;) Puss puss

2009-02-11 @ 12:29:56
URL: http://matheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0