2009-12-29

Passa på att uppdatera när man har lite tid över..

Då har julen farit förbi som bara den o nu stundar nyårsafton ska bli skoj ska till I...
julklappar fick jag i år oxå d blev några presentkort, startkablar,bogserlina o låda till d.. sen fick jag en slickepott som jag önskade mig d e kanon :D fick lite annat me men kommer inte på d just nu...

Vi har även varit hos mammsen o pappsen d va jätte skoj e ju en hel evighetsen vi träffade dom..åkte upp i lördags på eftermiddagen o så skulle vi kolla bio på kvällen d va luftslottet som sprängdes o sen va vi på bio på söndagen me AVATAR den va så jäkla bra alltså helt sjukt o den va den i 3D o d gjorde ju inte filmen sämmre direkt...

Innan vi åkte upp så va jag tvingen att fixa me min fläkt på bilen som inte har velat funka har fått köra en bil som varit snor kall o så me öppna fönster jag menar hur roligt e d tror ni..inte roligt alls kan jag ju lungt säga... men d blev nog inte riktigt toppen för den krånglar fortfarande så jag måste riva den idag igen får hoppas att jag kan fixa den för jag har inte lust att lägga ut tuselappar på d skitet nu får d vara bra...
Har förresten kollat lite på andra bilar me är lite insnöad på passat så d blir kanske en sån..=)

nu vet jag inte va jag ska skriva mer så ni får ha d så bra..poss haj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0