va tror han egentligen

Jag va då inte bjuden på ett 60 års kalas "för att läget e som d e" o då e d bara sabina som inte blir bjuden av någon anledning. skit samma jag skulle jobba ändå men när jag ringer han o frågar om jag ska hämta honom när jag slutat jobba säger han bara ja men du kan ju komma hit jag menar HALLÅ. Sa till honom att passa d inte att jag kom innan passar d inte nu heller så då fick han ta sig hem bäst fan han ville jag sket i vilket men fy fan va arg jag va. 
Han lovade även att han skulle fixa en extra säng för mig faster skall komma o sova hos oss ska me henne till en läkare i lund imorgon. Men nä han kan ju inte hämta den idag för han drack för mycke igår o han kunde inte handla heller..så d blir väl att jag får göra allt som vanligt när jag kommer hem från jobbet..VA OVANLIGT eller INTE..
jag blir så jävla trött e så trött på alla falska jävla människor på denna jävla planet d e inte mitt fel att d e fel i huvudet på andra men d elättare att skylla på nån annan så e d ju verkar d som...

Skit samma dra åt H*lvete om d inte passar.................................. 

Kommentarer
Postat av: vevve

varför gör du inte slut med honom.. du mår ju inte bra... Kram!!!!!

2009-08-25 @ 08:52:44
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: chrisse

nämen snäckis då=) får kanske snart göra nånt åt detta... inte ska du må så dåligt. fan...sätt ner foten ordentligt nu o visa att du inte tollererar detta. pussis på dig kram

2009-08-25 @ 21:57:22
URL: http://alltidnaratillskratt.blogg.se/
Postat av: vevve

hej hej!!!=).

Inte på söndag men på lördag drar hela barnaskaran iväg med honom.. han vill ju inte ha någon stor fest utan han vill fira med oss barn så det e inplanerat, sen vill han ha något får han ha det den 5 september eller nåt=).. Kram!!!

2009-08-26 @ 16:53:06
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0