Tror jag blir idiot

hade egentligen tänkt åka upp till min äalskade syster idag o sova hos henne till imorgon då jag e ledig då. snackade me han o sa va jag ville men d gick ju inte alls för han kunde ju inte sova ensam.
Men sen säger han att han ska åka ner till en polare o hälsa p honom o jag vill inte me för jag umgås inte me falska personer. hur som haver.
D e helt ok för honom att åka iväg o inte komma hem för än typ tio men jag kan inte åka iväg för han kan inte sova själv va fan e d för jävla dubbel moral. Jag tror verkligen jag blir idiot på karlar dom e dumma i huvudet o så e d bara finns inget vett när dom..

Detta e mitt inlägg för idag o jag e så förbannad...

ha d gott haj...

Kommentarer
Postat av: Loosern

Hälsa, Upppp yours!!!!!

2009-08-20 @ 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0