semestrar....

........ hos syrran.. mycke trevligt. kom hit i fredags kväll o tog d bara lugnt va inne hos anneli o kollade på ice age 3, skit bra...Lördagen va vi inne hos M o fikade va även på systemet o sen på willys för att inhandla lite inför kvällens grillning me sandra o bengan.. dom kom runt sex tiden o så grillade vi o drack gott efter maten åkte skipo korten fram o sen börja vi spela d o groggade lite me päron vodka, piggelin o sprite så jäkla gott e d... slog på som bara den oxå..hahaha.. i söndags va d upp me tuppen klockan kvart i 8 morrna sig lite åt frulle spelade en omgång skipo sen va  d till att slänga sig i duschen o göra sig iordning för stefan o krister.. åkte in till christel o johan runt middag..
Upp till falkenberg o kollade på den riktigt bra va den faktiskt många goa skratt.. på vägen hem va man rätt trött lagt sig sen o gått upp tidigt..väl hemma hos syrran igen va d bara till att byta kläder o sen gå ut för att kolla syrrans bil som inte ville starta vred på nyckeln först en gång o så ville den inte starta men andra gången gick d bra så jag fick köra en sväng me den så den hann ladda batteriet lite.. satt o snackade me anneli på trappen en stund sen kom syrran hem.
Igår va en riktig slappe dag d ända jag gjorde va att följa me min faster konni till min andra faster o skulle ge vatten till deras lilla katt.. sen va d hem igen o ta d lungt va helt snurrig i skallen..
Gick bort till anneli o knackade på hennes fönster men inget svar skrev ett sms till henne o frågade om hon sov men d gjorde hon inte. hon va inne hos en annan grannde o snackade o jag fick gärna göra dom sällskap så jag gick dit o snackade ltie skit..efter ett tag kom syrran hem från sin fisketur även hon gjorde oss sällskap. drack lite öl o så..
Sen va d bara till att hoppa ner i loppe lådan o sova o nu e d en ny dag me nya upplevelser.......



ha d gott poss haj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0