onsdag hela dagen

ja då är man i mitten på veckan tiden bara rinner iväg o morris bara växer o växer...har börjat på valpkurs me honom. D gick bra i lördags bara d att d regna så han frös så mycke så han skakade...
har vart ledig lite så då har jag varit endel hos min älskade syster 3 dagar på rad..hehe..H har ju jobbat o hur roligt e d att sitta hemma själv...

Morris har börjat fatta va man ska göra när man går ut så nu kissa han ute ÄNTLIGEN alltså inte alltis för d händer att han kissar inne på sin tidning oxå men bara d att han fattar vad man gör ute förutom busar.. snacka om att man e lite stolt....tålamod.....

ja d va väl allt jag hade för idag ska försöka uppdatera lite oftare men inte så lätt när datorn inte funkar som jag vill där hemma......


ha d gott poss haj.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0