Påsken

Då va snart denna helgen över..hallå va tiden går fort... har haft fullt upp hela helgen..i fredags vaknade vi rätt tidigt för där va ett himla liv någon stans ifrån men vi viste inte vart...H flög upp ur sängen o på me kläder sen gick han me en väldig fart in i trappen bredvid vår o ringde på dörren där d lätt ifrån..nä dom öppnade frågade han vad i hela friden dom håller på me o d visade sig att ett företag höllpå att byta matta i deras kök. då tände H till o sa att va fan man behöver ju itne göra d kvart i 8 en röd dag när folk e lediga d hade varit ok om dom hade börjat 9 halv tio men fan inte kvart i 8..D slutade rätt snabbt sen hörde vi inget..Efter d bestämde vi oss för att köra upp till mamma o pappa o hälsa på lite va ju ett tag sen o dom gånger vi varit där har d bara varit på kvällarna rätt sent.. så sagt o gjort vi ringde o d va ok att vi kom upp så vi slängde oss i duschen på me kläder packade en liten väska tilll morris o begav oss. va hur mysigt som helst. Syrran ringde till mamma o pappa o snackade lite dynga så frågade jag om d va ok att vi jag o mamma alltså kom en sväng till henne o snackade lite hon hade ju haft en mysig helg..hehe...konni kom oxå in en sväng me ronja o morris o ronja busade järnet alltså dom hade såååååååå roligt. dom lekte i flera timmar...känns jätte skönt att Morris är så social som han är så man inte får en agressiv hund.
Efter d bar d hem till mamma o pappa igen o vi började fixa me middagen..MUMS...

Lördagen började me att vi hjälpte syrran att hämta ett skrivbord som jag hade hittat till henne hon vågade inte ringa själv så då fick syrran ställa upp..*alltid redo* hahaha...
Kan ju meddela att bordet vägde fläsk d va inget skoj alls för mina stackars armar..men d funkade....
efter d åkte vi till svärmor o drack en kopp kaffe o åt en bulle..MUMS...
När fikan va intagen körde vi hem igen för att fixa till oss inför kvällen. Morris fick bada blev kammad o fönad*inte skoj alls tyckte han* men han blev jätte fin o luktade underbart..:D min älskade lilla vovve... lite vila o sen började d vanliga " jaha va ska jag ha på mig????" D blev iaf en klänning o leggins.
Sen bar d av igen till svärmor på påskmiddag.. va väl inte på världens bästa humör men d fixade sig lite senare framåt kvällen...

Söndagen vaknade klocka 10 vilket jag inte har gjort på evigheter. skönt...kollade lite på tv o deppade för d tråkiga vädret ville ju ha fint väder....
Duschade o gick o mös lite sen bar d av till C o J för grillning första för i år..Jag säger bara en sak fy för bubblans va gott d va helt otroligt...Halv 7 va d dax för bingolotto ja så klart hade vi köpt 2 lotter var..hehe.. men tror ni vi vann nåt NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ så klart vi itne gjorde vi va sååååååå nära men nära skuter ingen hare den ända som vann va C men hon vann bara en ny lott så d blir att spela på söndag oxå:D tjoho..d e så mysigt när man gör lite sånt fast man känner sig som en pensionär..haha..
Hem o lägga sig för att sen upp o jobba..
Idag har jag o H 4 årsdag känns helt otroligt vart har dom åren tagit vägen..jag fattar inget tiden bara flyger förbi jag hinner inte me riktigt.. Vet inte hur vi ska fira d eller om vi ska fira d..vi får se helt enkelt...

Nu vet jag inte va jag ska skriva mer så ni får nöja er me detta..

ha d gott poss haj....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0