2009-09-22

Oj d va ju ett tag sen man uppdatera.. va har då hänt?? hmmmmmm
Jo i torsdags va jag på massage halv 12 då jag har en sån jäkla smärta så jag skulle kunna slita ryggen i bitar. hjälpte iaf lite me massagen så d e skönt. har även ringt vårdecentralen om att få en rimiss till en magnetröntgen är lagom trött på att inte kunna göra nåt utan att man inte kan röra sig alls sen på kvällen...

I lördags va d ju helt underbart väder så jag frågade doding om vi skulle åka till ales stenar o stenshuvud o d ville han jätte gärna göra.. så vi gjorde oss iordning o satte oss i bilen o körde iväg.. hur underbart som helst. va vid skånes yttersta spets sandhammar strand.

annars har d inte hänt så värst mycke jobbar o står i som vanligt o försöker hänga kvar me tanke på ryggen...

d va allt för nu..

ha d gott poss haj...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra blogg du oxå =)

Min svärfar är kiropraktor, bor här i össjö o har mottagning 2 kvällar i veckan (ons och sön ) tar 300;-/besök.

Tråkit att läsa att du har så ont gumman.

KRAM /


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0