Hösten e här...

Fy bubblans va kallt d e nu på morgonen när man beger sig av till sitt arbete d e ju inte klokt har både vantar halsduk o mössa på mig annars dör man ju..haha..

jaha va händer då i mitt liv?? Jo fick svar på mina blodprov o allt så bra ut utom min sköldkörtel o blodsocker prov d va lite för högt så ska dit imorgon o ta nya för att försäkra om att d inte e alldeles för tosigt..Har även fåt tid till röngen o d blir på fredag O hör o häpna vart d e i ESLÖV haha jag trodde inte dom hade sånt där men d hade dom vist..så hoppas på att dom kommer att hitta va som e fel så man kan få reda på vad som händer där bak..

Imogon bitti kommer godingen hem från sthlm så man får hålla sig borta ett tag på dagen så han kan få sova ut lite sen blir d till att mysa på kvällen om man inte blir inringd till jobbet då där e folk som e lite "sjuka" hoppas jag slipper vill verkligen vara hemma me min skrutte lite..

iom att jag e själv ikväll tänkte jag att jag kunde åka till nån men dom jag hörde av mig till antingen jobba dom eller så va dom sjuka eller så va d nåt annat som va fel..så till slut gav jag upp o sket i att ringa fler hoppet lämna mig kraftigt kan man ju säga..

Så nu sitter jag här o uppdaterar mitt liv lite o funderar på va som annars kan hända i ens liv..känns som om man bara står o trampar på ett o samma ställe hela tiden man utvecklas inte jag vill att d ska hända nåt i mitt liv nu bli mamma eller köpa hus eller nåt annat som visar att man e i vuxen världen. Skaffa hund eller vad som helst men så har man en här hemma som inte alls vill d trots att han närmar sig sina 30 me stormande steg.

Vet inte riktigt varför jag känner så här just nu känns skit konstigt jag har aldrig bryt mig om sånt innan vist jag har alltid velat ha barn o hus eller hund, men jag har aldrig längtat efter d så mycke som jag gör just nu..
Lite funderingar som for igenom mitt lilla huvud just nu...

ha d gott poss haj....






Kommentarer
Postat av: Anneli

Har du vantar halsduk och vantar på dig ? hahaha

2009-10-20 @ 23:53:11
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: vevve

kan det inte vara så att alla andra skaffar familj nu så det smittar av sig lite.. =)... allt bra annars???

2009-10-22 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0