tillbaka igen.....

Eller njae d vet jag iofs inte om jag e men man jobbar på d.... nu har min bil äntligen blivit fixad me nytt oljefilter ny kamrem o fixat avgasrör...tack pappa du e bäst...
har ju tjatat om att kamrems bulten inte ville lossna o d ville den inte i fredags heller så vi fick åka till o lossa den hos en vi känner d va tom så nära att dom inte kunde lossa den me den största maskin dom hade o d säger ju hur hårt den satt sjukt hårt....
fick sova hos mamma o pappa från fredag till lördag.
Jag o mamma åkte till väla o luktade lite på parfymer oåt lite lunch va jätte mysigt att göra lite sånt me mammsen..
sen åkte vi hem jag packade mina saker o åkte till syrran där jag fick träffa fialotta o C hur kul som helst.. 
Efter det gick jag in till min faster en sväng o snackade lite o d va väl behövligt va skulle jag gjort utan min konni. alltså me henne kan man snacka om allt o lite till o man bara känner ett sånt lugn inom sig när man e me henne. 

Nu denna veckan försöker jag komma på va man ska köpa till sin kusin i 25 års present d e minsan inte d lättaste...
Annars e d som vnligt man jobbar o står o önskar sig ifrån detta kalla land vill till värmen e trött på att frysa o vara snuvig..fy F*N för vinterhalvåret...
Jaja d får man leva me...
Ikväll ska jag o millisen åka o simma lite så man får igång blodet i sin frusna kropp lite ska bli dunder skönt..

Nu har jag inget mer att skriva idag hörs en annan dag...

ha d gott poss haj..=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0