Vilken konstig dag

Först o främst va man tvungen att gå upp mitt i natten för att skjutsa iväg honom då han skulle till tyskland me facket..O denna kvinna va så trött så d bara snurra i skallen
Iaf slängde av honom o gasade hem va så trött så jag jkörde så fort jag vågade upp o slänga mig i loppe lådan o somnade gott igen vaknade 11,00 fick en chock nästan jaha tänkte jag då ha denna dagen blivir förstörd skall jobba klockan 16,00 så man har itne hunnit me så mycke..

Satt o kollade på rent hus o blev såååååååååååå äcklad av d där "bortglömda hålet" i kylen hos denna kvinna så jag fick värsta rycket o tog ut all mat ur kylen o städa den noga o väl fram me tops till d där hålet o om jag får säga d själv va där inte så mycke skit där så d v a skönt nu e d iaf gjort..hrom dagen gjorde jag faktiskt rent micron oxå.
D där programet gör ju att man får fnat d e ju sååååååååååååå äckligt me allt detta skit som folk har hemma jag fattar inte hur man kan ha d så.. jag e nog lite av en städfanatiker jag städar jämt skulle lätt kunna hålla på alltid me både d ena o andra..finns alltid nåt man kan göra o städa eller rensa eller liknande..haha..

Nä nu ska jag pysa måste ju göra mig iordning för jobbet..ha d gott alla..poss haj... En härlig solnedgång på öland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0