torsdag

Ja då va d snart helg igen. Jobabr ikväll men sen e jag ledig i fyra dagar, rätt skönt faktiskt. har varit lite jobbigt den senate tiden men d får man väl ta antagligen.

Idag åkte jag o Ina till malmö o hämtade en problem hund som Ina skulle jobba me. Ja alltså Ina e en jävel på hundar o vill gärna jobba me så jobbiga hundar som möjligt.
Det är en rottweiler hane hur fin som helst hur som haver hon tog av honom mun korgen medan vi gick till bilen men d skulle hon inte gjort hon blev lite biten då hunden är skit osäker.
Då fickjag upp me fingret snabbt som in ibomben o säga den hunden åker inte i min bil utan munkorg.
Kändes lite onödig för han e inte alls agressiv bara JÄTTE dominant o gillade inte visa saker. Han är verkligen en mysig hund jag blev hur kär som helst i honom. Han buffade mig i håret när vi åkte i bilen o sen när vi kom hem till Ina satt han hos mig. Ina sa att han kände sig trygg me mig o d känns ju bra.
D ända han inte gillade riktigt va att man inte skulle höja handen mot honom eller klappa honom på huvudet då ville han gärna nafsa.men efter lite massage på skalpen o resten av kroppen låg han me huvudet i mitt knä o sov..Jag säger bara en sak fy fan va en ägare har stort inflytande på sin hund d e helt otroligt..
Ägaren hade sagt att han inte kunde ligga still o att han hoppade juckade o betede sig allmänt illa. men så va han inte där han lyder skit bra o låg helt stilla juckade inget alls va bara dö mysig..
Så jag säger d igen fan vilken hund..


Jaja d va allt för idag sabina mår toppen efter att ha möten sån hund o fått mysa me djur lite. Ha d gott alla =) puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0