Märkligt

Är d inte konstigt oftast när man ligger i sängen o ska sova har man e MASSA planer om vad man ska göra dagen efter o att man ska promenera en sväng eller som jag tänker imorgon ska jag göra mitt träningspass jag fått från sjukgymnasten o när dagen kommer va gör man då??????
Jo då har man en massa bortfarklaringar till varför man inte orkar eller vill göra d..hahaha.
Anledningen till att jag skriver detta är att jag tänkte faktiskt så igår jag höll igång mesta dels av kvällen igår me att städa, laga mat, diska o en massa annat.. Efter jag var klar me allt tog jag på mina promenad dojor o gick en sväng d var hur skönt som helst.
Men idag känns d inte alls roligt att gå inte för att d e dåligt väder eller så för d e d absolut INTE hur fint som helt sol o allat men d blåser så förbannat mycke jag klarar knappt att gå ner till tvättstugan ens..håller på att blåsa av gatan..haha..

JAJA d va bara en tanke som flyger runt i min knopp allt som oftast..
Ha d´gott alla..puss puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0