Kul på hjul

Ja kul på hjul kan man verkligen säga att jag har fått ha. i fredags vakna jag tio över åtta ringde mamma o fråga om jag kunde låna deras tvätt maskitn o tvätta sängkläder så kunde man ju hänga ut d sen. O d va ju inga problem så d va bara på me paltorna o ge sig iväg upp. In me tvätten i tvätt maskinen när jag kom upp sen gick jag ut o tvättade bilen o passade även på att städa den efter vinterns grus såååååååååååå skönt va ju skit bra väder oxå. Jag tror jag höll på i två tre timmar me allt på bilen den va så jäkla skitig.
När man va klar me bilen o tvätten hoppa jag in i en varm dusch sen åkte jag iväg me mamma till affären.
Vi va inne på Lidl, netto o till sist willys. på willys mötte vi mina föredetta grannar hur kul som helst snackade lite men jag o mamma hade lite bråttom då dom skulle ha gäster körde in till pizzerian hämtade en familje pizza till dom o en sallad till mig mycke gott..
När jag körde från mamma o pappa ringe jag hem till mina föredetta grannar o fråga om dom bjöd på kaffe o så klart gjorde dom d..=) sen va d bara att fara hem igen då jag skulle upp o jobba på lördagen.

På lördag kväll efter jag hade kommit hem o fixat till mig åkte jag upp till min kusin som hade en tjej kväll drack gott o va i gott sällskap fick sova över där annars om man hade blivit stannad av farbror blå hade d inte varit bra..

Söndag körde jag hem vid halv ett efter d gick jag här hemma o rensa bland massa skit som man samlar på sig hela tiden grejade o fejade hela kvällen. sen tyckte jag att jag förkänade ett bad så d blev ett bad med lite bokläsning...hur skönt som helt förutom att man blir såååååååå trött så d snurrade.

Idag händer d inte så mycke ska dammsuga här hemma sen blir d jobb..

That´s all folks hugs an kisses  S   =)Min kusin Malin o syrran =)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Låter som en heltrevlig helg =)

2009-03-23 @ 22:07:40
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Sabina

ja då den har varit jätte trevlig..

2009-03-25 @ 13:54:04
URL: http://ansaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0