Ensam hemma hela veckan

Han åkte iväg på kurs i sthlm igår..så skönt att vara själv o göra som amn själv vill d e d bästa jag vet..kunna köra vart man vill utan att tänka på att någon sitter hemma själv o har tråkigt.. Sabina njuter i fullaste drag kan jag säga..

Idag händer d inte så mycke blev väckt vid halv nio av att någon idiot i byggnaden borrade i en vägg trodde jag skulle få hjärtslag alltså sen kunde jag inte somna om så d va bara att dra upp rumpan ur sängen. drack lite frulle o mös i soffan. Satte mig vid datorn o snacka me lite polare alltid skoj ju..
Efter d blev d lite mat lagning o städning o just nu sitter jag o väntar på att jag sak hämta tvätten så jag kan hänga upp d sen blir d till att jobba. efter jobbet får man slänga sig i loppelådan för ska upp o jobba imorgon bitti oxå..*jäsp* jag kommer att vara såååååååååååååååå trött.. men men smällar man får ta..haha

Ha d gott poss haj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0