Blä

Fy va hemskt att tiden går så fort d e helt sjuk alltså.. Jaha va har då denna donna hittat på hela helgen?? Ja kan ju först berätta att jag har varit ledig fredag, lördag, söndag o sen blir d imorgon me sååååååååååå skönt.
Ja i fredags vakna jag runt halv nio skrev till syrran o fråga om hon va vaken o d va hon så klart. så jag tog på lite paltor o gav mig iväg. När jag kom blev d frulle *frukost* sen va d till att fixa till sig o vi gav oss iväg me hennes pip bil till HBG hennes gubbe skulle klippa sig sen blev d systemet o efter d Familija mycke trevligt.
Sen va d bara att åka hem till syrran igen o käka lite blev pizza jag åt en med massor av färska grönsaker d va skit gott. Kollade på en film medan vi åt Bed Time Story den e skit bra..
Jag gick in till anneli alltså min systers granne en härlig tjej fan va roligt vi hade. gick in där en halv timme innan lets dance började o snackade lite gick in till syrran igen då jag trodde dom skulle kolla på lets dance oxå men ack va jag bedro mig. så jag skrev till anneli o hon tyckte jag skulle komma in till henne igen o d gjorde jag. vi hade en super mysig kväll där inne.. Ja alltså ni får inte tro att jag övergav min syrra för d gjorde jag inte mange va ju där o sen kom den andra grannen in till henne o drack vin.
Lördagen innehöll inte så mycke tog d mest lungt hela dagen så den va rätt så innehållslös =)
O idag ja då vakna man ju vid åtta av sina vanliga rygg smärtor så d va bara att gå upp. annars har d varit en lugn o trevlig söndag.

pust nu har jag inget mer att skriva =) ha d gott puss haj.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0