Måndag hela dagen

Ja va har man då gjort den senaste tiden???
I lördags va d en lugnt hemma dag själv då H va iväg me J på centersyd o skulle handla så då passa jag på att ha lite ensam tid o fixade o vårdade mig lite me bad o allt möjligt såååååå skönt att göra d ibland. Sen på kvällen skulle jag o Ina ut i lund o göra stan osäker men d blev en go middag på Bellmans o sen gick vi vidare till en ute krog som heter viggo o där tog vi oss en stor stark hur gott som helst..

Söndagen vakna man tidigt o mådde prima då man inte druckit så mycke.. H skulle iväg me J o A så jag körde upp till mamma o pappa en sväng jag o mamma åkte till stranden medans pappa tog en runda me sin grymt snygga MC. Vi satt där ett tag men man fick ju ta på kläderna för d blåste som attans men brännde mig ändå på benen helt otroligt..
O idag har jag jobbat sen har d itne hänt så mycke. Har kollat på hemvärn o påssjuka riktigt rolig va den.. o nu sitter jag o uppdaterar lite..

ha d gott poss haj...


Kommentarer
Postat av: vevve

Varför har du lösenskyddat din blogg??.. Allt bra med dig??.. kram!

2009-07-08 @ 22:04:28
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: vevve

Varför har du lösenskyddat din blogg??.. Allt bra med dig??.. kram!

2009-07-08 @ 22:04:50
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: Looosern

Tjååååååååka, uppdatera nu dååå!!!!

E ledsen hehehehehehe

2009-07-11 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0