Vilken helg

Är helt slut efter denna helgen... I fredags fixade vi ordning oss inför kvällen jag A o D.. Jag o D åkte in till deras lägenhet för att hämta cadillacen som jag skulle köra undr hela kvällen. Kan ju säga att jag va JÄTTE nervös den e ju inte liten den där bilen. Men när jag väl satt mig o börja köra va d inga problem alls..vi körde ner till hbg o mötte upp några av deras kompisar o körde senare ner till stan föratt kolla joddla me siv. Dom e så jäkla bra alltså... efter d gav vi oss upp till 60-tals tältet o stod där mesta dels av kvällen. Vi var inte hemma för än halv fem på morgonen o jag kan lugnt säga att denna kvinnan va duktigt trött då.. Sov till ca 10 sen va d bara upp o morrna sig lite in i dusch o fixa till sig sen gav vi oss iväg igen.
Jag körde in till ängelholm sen va där en annan som körde så jag fick dricka denna dag..=) körde till laholm där d va en massa andra som skulle köra crusingen som skulle bära av till båstad... på kvällen åkte vi ner till hbg igen o då började jag å dåligt så d blev inte så mycke mer drickande för min del...
o söndagen bara svepte förbi. va hos christel o johan en sväng o snackade me dom lite alltid skoj..fick höra hur dom hade haft d på sin resa o kollade på bilderna så mysigt d såg ut...sen va d att köra hem o duscha o bara slöa resten av kvällen.. somna vid 23 eller nåt o vakna halv tio idag.. man e ju nästan tröttare idag än igår..sovit alldeles för länge..haha...blir iaf en väldigt lugn dag idag ska boka tvätt tid o så bara. Man märker att man inte brukar dricka o festa för d tar rätt mycke på kroppen....hahaha..


jaja nu vet jag inte va jag ska skriva mer..ha d gott poss haj.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0