en rolig kväll som vanligt.........

när man umgås me Angelica O Daniel.. blev en massa snackande o sen ringde en polare till daniel o frågade om vi ville me ut o åka i en gigantisk bill vet itne va d va för modell får ta reda på d...hahaha..man fick klättra upp i den o då menar jag inte på en stege eller nåt fast d skulle ha behövts.. haha när vi gick ut så såg man ju allt undertill o jag kollade så klart fick titta två gånger där hängde en gigantisk pung...hahaha jag skrattade som fan när jag såg den..haha..åkte i den ett tag..
Sen va d upp i deras lägenhet o snackade o så spelade jag o daniel guitar hero..kul...

Ja o va har då hänt idag???? Jo jag sov till halv tio fast hade lätt kunnat sova mer men d gick inte min rygg ville inte ligga där mer..så d va bara att gå upp började me att vika lite tvätt o sen förberede jag inför middagen.. annars har jag varit i malmö på media markt...o nu sitter jag här o skriver...

jaja ha d gott..poss haj..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0