jaha man får väl uppdatera lite

ja man får väl uppdatera lite men man kan ju inte alltid hinna me att skriva inte alltid man har ork eller lust att sitta vid datorn. Har inte hänt så mycke här egentligen.var hos H`s bror o tjej i fredags o drack lite gott blev lite små ljumig men inte så farligt. sen i lördags gick jag upp halv elva då man åkte lastbil från två på natten mellan fredag o lördag sen va vi inte hemma förän fem lördag morgon. när gubben hade vaknat snacka vi om att åka till ikea så d gjorde vi. möte upp min H`s bror o hans o tjej där. dom skulle bara kolla lite sen stack dom o vi tog oss en extra runda va jätte mysigt att gå där bara vi två. efter d bar d iväg till dalby igen o där grilla vi hos H`s bror mycke gott..
I söndags var d bara slappe dag fram till halv fyra då jag skulle köra o jobba inte så rligt men d gick bra.
Ja d va helgen d. Nu e d ju måndag o jag har nyss kommit hem från jobbet har haft en mycke trevlig dag faktiskt ända tills jag va tvungen att gå till bilen såg ju knappt vart jag gick när d snöar som tusan. fick känna mig fram. O d e ju inte en liten bit man ska gå heller utan man ska gå hur långt som helst men tänka sig jag överlevde även detta.
Nu väntar jag bara på att H ska komma hem så vi kan ha en mysig inne kväll medan d snöar ute.. ha d gott folkens som läser deta =) puss puss
 Det ultimata paret *Asg*

 Kolla vilka godinga man har ku ust att lägga sig där själv o mysa ju. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0