Underbar dag

JA en helt underbar dag va d igår gick upp slängde mig i duschen sen fixade jag till mig sen va d att slänga sig i bilen o åka upp till min älskade syster.
Fick ett varmt välkommnande av M´s barn hur mysigt som helst..Dom va lite förkylda så d va mycke mys hur gott som helst. Vi begav oss till Hembygdsparken i Ä-holm oxå jätte kul och d blev många skratt.
 Innan vi åkte iväg kom Sara på kaffe o vi spelade lite vollyboll hur kul som helst d me fast man blev skit varm helt sjuk man e inte van vid d hahaha..
Efter en lång dags stohej o barnen hade lagt sig satt vi o kollade på rent hus.. Alltså jag fattar inte hur fan man kan ha d så äckligt hemma d bara kröp i kroppen när man såg allt mojs han hade i sängen o på golvet. Ja skit samma äckligt e d iaf.
Sen blev d Greys Anatomi hur bra avsnitt som helst orkar inte beskriva va som hände men där va både slagsmål o dödsfall..

nä nu ska jag pysa men ha d så gott..poss haj


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha..fatta vilken syn jag fick framför mig när du skrev att du slängde dig in i både dusch o bil..hahaha..Puss

2009-04-17 @ 17:45:57
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0