Tisdag

jag säger bara en sak fy fan va jag kan bli förbannad över olika sorters människor som gör personliga påhopp om hur andra ser ut eller liknande.

hur folk uppfostrar sina banr skiter jag fullständigt fan i men dom ska fan inte komma o slänga en massa ord åt en människa som dom inte känner då tycker jag fan att d e föräldernas skyldighet att be on ursäkt för deras jävla ungars skulle eller säga till sin jävla snorvalp att dom ska be om ursäkt men tyvärr så e föräldrar så jävla slappa idag så d e fan inte klokt.. Om jag hade haft en unge som hade sagt så till en annan inte fan hade jag bara skitigt i d.

Dom som läser detta behöver inte ställa frågan varför jag e arg utan d tar jag upp själv me dom personerna jag har närmst mig när jag träffar dom.. Kommer inte hellr svara på frågan vad som har sagts.

va bara tvungen att skriva av mig har varti så jävla arg över detta.
Ha d gott folkens. puss haj....


Kommentarer
Postat av: Anneli

När mamma var i affären härom dagen så kom där en liten tös i typ 4-års ålder. Hon tyckte att mamma var i vägen o säger: Flytta på dig gamla tant!

Mamma frågade vad hon sa.Tösens mamma kom o sa till henne att be om ursäkt. Efter många om o men så kom dom upp t mamma i kassan o då sa hon förlåt. Mamma blev så paff när tösen sa så.Hon kunde knappt hålla sig för skratt.

2009-04-07 @ 18:47:53
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Storasyster

När får jag veta vad som hänt då?? ;) :P puss

2009-04-10 @ 20:38:36
URL: http://matheha.blogg.se/
Postat av: sabina

när vi träffas då får du veta..

2009-04-13 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0