ojdå

Snacka om att d va länge sen jag skrev nu.. fast d har ju inte hänt så jätte mycke direkt..
Vi va o grillade hos J o C både fredag o lördag mycke trevligt o gott.
På dagen i lördags va jag me Ina i malmö då hon skulle tatta sig blev hur snyggt som helst helt sjuk..Jga vill oxå tatta mig ska fan ta mig göra d snart =)
Söndagen tillbringa vi hemma sen på kvällen cyklade vi till H´s mamma hur skönt som helst att cykla fast d va en massa sura minner från honom innan vi kom iväg.
Måndagen va vi hemma hela dagen o kolla på den nya filmen som kommit ut Australia den va faktiskt rätt bra d e ingen film som man bara wow den va skit bra utan den va bara ok..sen va d ju bara att ge sig iväg till jobbet vid fyra.
O idag händer d inte så mycke heller ska tvätta o dammsuga lite. ska sätta mig lite på balkongen o sola lite o bara gotta mig. Fan jag mår såååååååå bra när d e sol ute..
Äntligen e vintern borta..*tjoho*

ha d gott poss haj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0